fredag den 29. oktober 2010

Velkommen til Det Kaotiske Skrivebord!

Mit allerførste indlæg på denne blog bliver en lille velkomst. Jeg er rigtig glad for, at I har lagt vej forbi min blog. Det betyder utrolig meget at få kommentarer, når man skriver indlæg - især når man er ny - hvilket jeg ved fra mine tidligere erfaringer med blogging. Det er et super fænomen, der giver plads til kreative udfoldelser og i det hele taget muligheder for at dele erfaringer om alt mellem himmel og jord.

Jeg vil fortælle jer lidt om min knap så lange historie i blogverdenen. I maj måned oprettede jeg min første 'rigtige' blog, der omhandlede mode. Jeg må indrømme, at det var spændende til at begynde med, og jeg blev fristet til det ene efter det andet, når jeg skulle skrive mine indlæg. Det var også sjovt at lægge billeder ud af nye køb, dagens outfit o.l., men efter kun et halvt år falmede min egen interesse for bloggen. Den føltes ikke personlig nok i forhold til alt andet, som jeg skrev, og jeg besluttede mig derfor at tage en pause fra den på ubestemt tid.

Næste måned går jeg i gang med et skriveprojekt kaldet NaNoWriMo. NaNoWriMo står for National Novel Writing Month og foregår over hele verdenen. Kort beskrevet går det ud på at skrive en roman på en måned. Romanen skal mindst være på 50.000 ord - hvilket er en rigtig, rigtig mange ord. Her er det kvantitet frem for kvalitet, og fantasien skal køre på højtryk. Det er en stor udfordring, der sikkert vil få mig til at blive både frustreret, overglad, træt og lykkelig. Jeg har af den grund brug for et sted, hvor jeg kan skrive om mine tanker, min inspiration og tja, alting. Så jeg håber selvfølgelig, at I vil følge med mig og ligeledes dele jeres tanker osv. med mig. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...