torsdag den 16. juni 2011

Min særlige bog

Jeg drømte på et tidspunkt om at skrive min egen lille bog med livsinspirerende citater - citater fra både forfattere, andre kendte, mennesker, som jeg kender, mig selv osv. Da jeg var i New York i april/maj måned besøgte vi Metropolitan Museum of Art. I deres souvenirbutik faldt jeg over den perfekte, lille sag. Jeg tøvede ikke et sekund med at købe den, selvom den bestemt ikke var billig. Omslaget er inspireret af bogbindingskunsten i 1500-tallet. Er den ikke bare vidunderlig?

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker den! :) Fantastisk idé med sådan en bog..

    SvarSlet
  2. Hvor er den vidunderlig! Skøn bog!

    SvarSlet
  3. Uhh, den er super fin!!!

    Jeg har en der ligner en lille smule - bruger den til dagbog. Hehe.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...