søndag den 29. maj 2011

Waiting sucks


Jeg blev lige mindet om, at True Blood sæson 4 først starter d. 26. juni dvs. dagen efter, at jeg tager af sted til Italien. Så jeg kan først se afsnittene, efter jeg kommer hjem d. 17. juli. Omg, omg! Jeg kan ikke vente så længe. Især ikke jeg har set den fantastiske trailer, som jeg også har postet her på bloggen! Eric. Alcide. True Blood humor. Jeg længes sådan efter serien. Sookie: Is this another dream? Eric: This isn't a dream. Hahaha. Og prøv liiiige at lytte til sangen i baggrunden. Det er The Kills med Future Starts Slow. I fredags modtog jeg alle tre sæsonner af True Blood (selvom jeg i forvejen ejede den første - jeg købte sådan en sampak fra England, fordi det var billigere). Min pakke kom tidligere end forventet. Åh, hvor har jeg bare lyst til at sætte mig til at se serien nu!

1 kommentar:

  1. Så må du se at købe den. ;) Jeg glæder mig også til at læse den, men tror det vil tage en del tid. Det er jo ikke just sådan en bog, man bare sætter sig ned med. xD

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...