mandag den 16. maj 2011

Sidste skoledag

Min sidste 'rigtige' skoledag var i dag. Grunden til, at jeg skriver 'rigtige', er, at jeg de næste tre dage skal sidde hjemme og skrive DSO (Dansk/Samtidshistorieopgave). Jeg har valgt at skrive om sociale og politiske forskelle mellem mænd og kvinder i 1900-tallet. For ligesom at få følelsen af den tid - selvom jeg skriver om forskellene i norden - gik jeg i går aftes i gang med årets anden klassiker, nemlig The Picture of Dorian Gray af Oscar Wilde, som foregår på den tid. Jeg har villet læse den lige siden, at jeg så filmen med vidunderlige Ben Barnes. Bogen tegner til at godgodgod! Så fandt jeg i løbet af denne uge også ud af, at jeg skal op til eksamen i skriftlig matematik, hvilket faktisk er helt ok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...