onsdag den 10. april 2013

Girls just wanna have fun

Endnu en eftermiddag blev brugt i selskab med de herlige bloggerpiger i Herlev hos Katja. På trods af søvnmangel efter fredagens koncert med Lana Del Rey (som der kommer et indlæg om på et andet tidspunkt), gik tiden ualmindeligt hurtigt med masser af snak, gode grin og lækkerier.

Dette var mit tredje bloggertræf, og det betød også, at jeg på forhånd kendte alle deltagerne, hvilket på en måde gjorde det ekstra hyggeligt. Et forsinket tak for en skøn dag til Rebecca, Xenia, Irene, Susanne, Katja, Tanja, Sabrina, Sabina, Ingrid, Marie, Mathilde og Katja! Jeg håber på snart at se jer igen.

Vi fik endnu en gang nogle fine bøger med hjem, der var sponsoreret af forlagene.

Så et andet tak går til Lindhardt og Ringhof for Borgen af Jesper Malmose, Carlsen for Tegnet af Kelley Armstrong og Vildveje af Amanda Hocking samt Forlaget Facet for Blå øjne af Kevin Japsen og Nordlige rytmer af Jacob Kokkedal. 

Jeg glæder mig især til Armstrongs og Hockings bøger, da jeg har hørt en masse godt om disse to forfatterinder. Nu må vi dog se, hvornår jeg får tid til dem.

4 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt! Elsker at mødes med ligesindede :-)

    SvarSlet
  2. Fandt din blog, tager lige et link med videre :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...