mandag den 15. november 2010

Weekend med tøserne


Jeg brugte min weekend på at være sammen med mine yndlingspiger fra Brønderslev Forfatterskole. Havde ikke set dem siden august måned, hvor vores afsked var fyldt med tårer og kram. Nøøøj, hvor havde jeg savnet dem. Det var ekstremt dejligt at få set dem igen. Vi var sammen fra fredag til søndag, hvor den stod på Singstar, slik, film, shopping, is og selvfølgelig en masse snak. Det kunne ikke have været bedre! Jeg glæder mig allerede til at mødes med dem igen.

Lørdag var den eneste dag her i november måned, hvor jeg ikke skrev på min roman til NaNoWriMo. Jeg rundede de 30.000 ord i dag, og jeg kunne ikke være mere stolt. (yes, jeg må godt klappe mig selv på skulderen over det her.) Da jeg rundede de 25.000 ord i fredags, blev min shopping fyldt med belønninger - som i snart vil få at se. Iblandt disse belønninger var min gallakjole til januar, som er super flot! Jeg håber, at I holder jer muntre på trods af kulden. Nu vil jeg belønne mig selv med filmen The Duchess med Keira Knightley, som var en af de ting, jeg købte i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...