søndag den 17. april 2011

NEEEW YOOOORK!

Jeg har slet ikke fortalt her på bloggen, at jeg skal på studietur til New York fra d. 25. april - 3. maj. Det er første gang, at jeg skal til USA. Jeg har ikke glædet mig til noget så meget i flere år, som jeg glæder mig til denne tur. Weeee! Jeg mener NEW YORK? Kan det blive meget bedre? Svaret er nej!


Så fandt jeg ud af i går, at Cassandra Clare er til en bogsignering i en bogbutik (Books of Wonder), der ligger 10 min. væk fra vores hotel. Desværre er det bare den dag, hvor vi skal rejse. Jeg kunne SÅSÅSÅ godt tænke mig at møde hende! Hvor er det øv, at vi skal af sted lige den dag. :(

3 kommentarer:

  1. Du har helt ret - jeg tror også at der er masser at udforske endnu i den verden. Men der er jo også The Infernal Devices. Hehe. Så vidt jeg ved, foregår den også i det univers. Men altså, så længe at hun kan blive ved med, at skrive gode og spændende bøger, så er det bare dejligt at hun bliver ved! (:

    Uhh - hvor er du heldig at du skal til New York!! Du må have en rigtig god tur.

    SvarSlet
  2. Hehe, ja det er skønt endelig at have så meget reolplads... =D

    SvarSlet
  3. Fedt at du skal til the big apple, trist at du ikke kan nå at opleve CC. Det må ellers vær ene kæmpeoplevelse at møde en engelsk forfatter.

    breakingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...