torsdag den 1. marts 2012

Nyt på bogreolen #15

Selvom min plan var ikke at erhverve mig nye bøger, skete det alligevel. Jeg bebrejder bogudsalget for det! Under alle omstændigheder fik jeg købt klassikeren Borte med Blæsten af Margaret Mitchell, som jeg engang så (og elskede) filmatiseringen af. Jeg havde også et gavekort til Saxo, hvorfra jeg købte endnu en klassiker, nemlig Jane Eyre af Charlotte Brontë, der er med i min Must read 2012 bogudfordring. Hertil kommer Stephen Kings novellesamling Efter Solnedgang. Jeg lånte engang bogen på biblioteket, men fik desværre kun læst den første novelle, der imponerede mig enormt meget, før jeg måtte aflevere den igen. Nu har jeg så mit eget eksemplar! Og til sidst Før jeg dør af Jenny Downham, som jeg tror, at jeg vil kunne lide, da jeg har læst rigtig gode ting om den. For alt det skønne læsestof måtte jeg slippe 130 kr.


























Borte med Blæsten (bind 1 og 2) - Margaret Mitchell
Jane Eyre - Charlotte Brontë
Efter Solnedgang - Stephen King
Før jeg dør - Jenny Downham

1 kommentar:

  1. Åh jeg elsker Borte med blæsten! Fantastisk bog og film.
    Min version af bogen er delt i fire og bare sort. Kan godt li din version med det skønne øjeblik fanget på forsiden :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...