onsdag den 4. april 2012

Nyt på bogreolen #17

Som lovet vil jeg vise jer alt det skønne læsestof, som jeg fik med hjem fra bloggertræffet. En hel del af dem ønskede jeg mig i forvejen. Eek, hvor er jeg glad! (Det er min bogreol dog ikke, for den lider af seriøs pladsmangel. Hæhæ.) Er bøgerne ikke bare fine?

Det engelske køkken - Anne Wilson
Sjæleknuseren - Sebastian Fitzek
Bitchen imellem os - Nicole Boyle Rødtnes
Monster High - Lisi Harrison
Silhuet - Nick Clausen
Hereafter - Tara Hudson
Camp 41 - Patrick Leis
Pigen med sne i håret - Ninni Schulman
Dødens ventesal - Silja Bødker
Stjålet - Lucy Christopher
Den sommer alting ændrede sig - Jenny Han
Sultanens juvel - Katie Hickman
Blod - Guillerme del Toro og Chuck Hogan
Blomsternes hemmelige sprog - Vanessa Diffenbaugh
Tvunget til tavshed - Linda Castillo

1 kommentar:

  1. Jamen, glæd dig til at læse Alkymisten.
    Sikke en lækker bunke bøger du har fået dig dér! Kan godt forstå du er glad. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...