tirsdag den 15. maj 2012

Dancing with you under the moon and stars is what I call living

Det helt store samtaleemne i 3.B. (og sikkert også i mange af de andre klasser på skolen) er årets anticiperede gallafest, som sker i morgen. For afgangsklasserne er det noget ekstra særligt, fordi vi skal ud og køre i limousine, gå ned af den røde løber, drikke en masse champagne og alt i alt fejre vores tre år på skolen. Gosh, hvor er jeg dog spændt! Har sommerfugle i maven og hele molevitten. I får lige et lille smugkig på min smukke gallakjole.


2 kommentarer:

  1. Wauw! Sikke et smukt billede - det udstråler bestemt galla. Rigtig god fornøjelse i morgen :-)

    SvarSlet
  2. Det var så dejligt at se Belle igen. Og hvor blev Rumpelstiltskin glad for at se hende. Jeg håber virkelig også, at der kommer mere om dem, men det går jo an på, om hun bliver en mere fast gæst. :) Og jeg ved ikke med dig, men jeg hvinede da jeg så Graham/The Huntsman. :D Nøj, hvor var det fedt at se ham igen. Det var en skam, at de dræbte ham.

    Selvfølgelig var dragen ikke i den bedste grafik. Det koster jo mange penge, at lave sådan noget. Derfor var kampen mellem dragen/Charming og dragen/Emma mixet sammen. Men det var spændende alligevel.
    Jeg er dog lidt skuffet over, at Emma pludselig tror på det hele, fordi hun rører bogen. Efter 21 afsnit virker det lidt for hurtigt. Ja, hun er i panik og leder efter svar, men det var bare for let.

    Åh, det bliver hårdt, især hvis sæson 2 først starter til oktober. :( Åh, hvorfor stoppe lige netop som magi kommer til vores verden og Regina bliver endnu mere magtfuld. Lige inden man ser Snow og Charming indtage slottet, og lige inden man ser genforeningen af Snow/Charming/Emma. Det er sådan nogle spændende steder. Og hvorfor vil Rumpelstiltskin føre magi ind i verden, når han godt ved, at det vil hjælpe Regina. Så mange spørgsmål og ingen svar. Det er som Lost det her.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...