torsdag den 10. maj 2012

Rainy days are made for reading, drinking tea and watching your favourite tv-series.


Tror I lige, at jeg blev glad, da jeg fandt en pakke fra Play.com i min postkasse? Efter at have set 2. sæson færdig af One Tree Hill gik jeg ud og bestilte 3. og 4. sæson, fordi jeg simpelthen ikke kunne lade være. Budget eller ej. Jeg frygtede imidlertid, at den ville blive taget i tolden, fordi Play.com's lager ligger uden for EU. Men det skete heldigvis ikke, og jeg ved nu, hvad resten af min dag kommer til at gå med. Nathan. <3

1 kommentar:

  1. Ja, afsnit 20 var ikke et særlig godt ét, men afsnit 21 gjorde op for det. :) Hattemageren vendte tilbage, de brugte magi i den virkelige verden og i eventyrland blev det mere spændende. :D
    Og slutningen på episoden, var bare virkelig god. Har set promoen til sidste afsnit og det lover vildt godt. :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...