torsdag den 27. september 2012

Nyt på bogreolen #22

Jeg skammer mig over at være blevet så ekstremt dårlig til at opdatere, men jeg har hverken haft tid eller overskud grundet min studiestart, der har bestået af både en masse studieforberedelse, sociale arrangementer og følelsesmæssige rutsjebaneture. Jeg satser stærkt på, at nu hvor jeg har fået et indtryk af, hvor meget tid, der skal sættes af til de forskellige aktiviteter, at jeg får skrevet nogle flere indlæg. Btw, fik jeg mit kørekort i dag. Yay. :D

Her er nogle (og jeg skriver nogle, fordi jeg har planlagt at vise jer de andre bøger I en anden sammenhæng!) af de nye bøger på bogreolen og et signeret postkort fra Jennifer Laurens, forfatterinden af Grace Doll. Alle tre bøger er vundet. Throne of Glass valgte jeg blandt alle nye udgivelser i august - ih, hvor jeg glæder mig til at læse både den og Fifty Shades - Fanget! Castles on the Sand er forresten også signeret, hvilket I kan se på det andet billede. (En anden ny bog, der ikke er med på billedet, er Hamlet af Shakespeare, men jeg syntes ikke, den passede ind, da det er en studiebog.)




Fifty Shades - Fanget - E. L. James
Throne of Glass - Sarah J. Maas
Castles on the Sand - E. M. Tippetts

1 kommentar:

  1. Tak skal du have, søde Andra :) Håber det går godt med studiet!

    Glæder mig til at høre, hvad du synes om Fifty Shades of Grey... Selv er jeg ikke videre begejstret. Der er taget så meget fra Twilight, at det gør helt ondt indeni. :P

    - Rebecca, breakingfree.dk :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...