søndag den 14. oktober 2012

A wonderful day with people 'n' literature

I lørdags var jeg til mit andet bloggertræf hos den søde Katja, der endnu engang lagde hus til et arrangement i litteraturens tegn. Eftermiddagen lagde ud med en velsmagende frokost efterfulgt af en masse hjemmelavede lækkerier, hvor alle de glade bloggere snakkede og morede sig. Senere fik vi et besøg af Helle fra forlaget Valeta og forfatteren bag Mediatropolis, Freddy E. Silva. Besøget var rigtig interessant; såvel oplæggene som den efterfølgende snak om blogging og bøger, og for en forfatterspire som mig, der desuden drømmer om en fremtid i forlagsbranchen, var jeg enormt begejstret for besøget.  Dagen var helt og igennem vellykket, så jeg vil lige have lov til at sige tusinde tak til alle de herlige mennesker, der deltog, for en super oplevelse. Forhåbentlig ses vi alle igen i 2013.

Vi blev atter overøset med bøger og andre godter fra de gavmilde forlag og andre sponsorer. 

Først et stort tak til Moviezoo.dk for gavekortet på 200 kr. og til Adlibris.com for gavekortet på 50 kr. De skal nok blive brugt godt.

Jeg klapper i mine små hænder over bøgerne fra følgende forlag, der også skal have KÆMPE tak:

Mediatropolis - Freddy E. Silva (Valeta)
Kolonien - Pierre Robert (Valeta)
Miraklets Fald - Christian Reslow (Valeta)
Angel - Lee Weatherly (Carlsen)
Forbandede mødom - Sarah Engell (Carlsen)
Matched - Ally Condie (RosinanteFacebook, nyhedsbrev)
Solbarnet - Kasper Hoff (Facet, Facebook, blog)
Heksejagt - Kim Harrison (Tellerup)
Pretty Little Liars 1-4 - Sara Shepard (Politikens Forlag)
Slide - Sara Shepard (Politikens Forlag)
En flænge i himlen - John Green (Politikens Forlag)
Delirium - Lauren Oliver (Politikens Forlag)
Divergent - Veronica Roth (Alvilda)
Drømmehjerte - Cecilia Samartin (Bazar)
Senor Peregrino - Cecilia Samartin (Bazar)
Hotellet på hjørnet af bitter og sød - Jamie Ford (Bazar)
Vinter i Madrid - C. J. Sansom (Bazar)
Ildenglen - Laini Taylor (Bazar)
Alice Bliss - Laura Harrington (Mrs. Robinson)
Satans Rede - Lone Madsen (Skriveforlaget)
Begå selvudvikling. Læs og lev bedre - Nikolaj Hansted (Skriveforlaget)
Familien Tides hemmeligheder - Hannah Richell (Forlaget Punktum)
Metusalem - Flemming Dyrbye (Siesta)
Samadhi - Lars Damkjær (Siesta)
Jaja jeg skal nok redde jer - Når jeg lige har drukket min rom & cola - Lotte Skou Hansen (Siesta)
Ti lektioner i lyst - Benedicta Söderberg (C&K forlaget)
Gadefejeren - Elliot Perlman (Hr. Ferdinand)
Jagten - Ryan David Jahn (Hr. Ferdinand)
Manden der ikke var morder - Hjorth og Rosenfeldt (Hr. Ferdinand)
Guld - Chris Cleave (Hr. Ferdinand)
Pantomime - Annika von Holdt (Lindhardt og Ringhof)
Privat skov - Nanna Goul (Lindhardt og Ringhof)
Som brødre vi dele - Lisbeth Brun (Gyldendal)
American Pie (People's Press)

2 kommentarer:

  1. Det var sindsygt mange bøger. Jeg skulle gå ret langt, og det var sindsygt hårdt! Knap så fedt

    Men tak for en super hyggelig dag :D

    SvarSlet
  2. Jeg håber at du vil synes om min bog :"Begå selvudvikling. Læs og lev bedre" Jeg glæder mig til at se hvad du og andre skriver om den.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...