torsdag den 18. oktober 2012

Vacation and then again ... not really.

Jeg har efterårsferie denne uge, men hvis I følger mig på Twitter, ved I højst sandsynligt, at jeg siden i mandags har siddet og kogt over mit midterm essay, der drejer sig om Sonnet 12 af William Shakespeare. Yes, en uges opgaveskrivning kaldes åbenbart ferie på universitet! Herudover skal jeg have læst Hamlet færdigt og analyseret det løbende. Alt sammen er til på mandag. Fml.


I dag har jeg dog taget en pause fra skrivningen, da jeg skulle til læsegruppemøde inde i København. Vores læsegruppemøder er altid 49% arbejde og 51% hygge, hvilket er helt i orden, da vi på nuværende tidspunkt ikke har noget obligatorisk arbejde, men derimod selv kan tilrettelægge, hvad vi har lyst til at lave, når vi mødes. I morgen har jeg en aftale om formiddagen med en veninde, og så skal jeg til fest med klassen om aftenen, så jeg regner heller ikke med, at der bliver skrevet det store på mit essay. (Min samvittighed peger fingre ad mig lige nu og beder mig om at få skrevet på det lidt i aften, fordi Shakespeare og tømmermænd nok er en dårlig blanding på lørdag). Men men men, lidt sjov og ballade skal der jo være plads til, og jeg har trods alt siddet og arbejdet i timevis på mit essay hele ugen.

Hvad har I brugt jeres ferie på (hvis I da vel at mærke har ferie)?

1 kommentar:

  1. Der findes ikke rigtigt andet end sommerferie når man går på universitetet - i hvert fald ikke for mig. Men det er altid rart at komme lidt væk fra skriveriet og det skal der helt klart være plads til, for ellers fungerer det ikke.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...