søndag den 3. februar 2013

Vampire Academy Cast



De tre vigtigste roller i den kommende Vampire Academy film, baseret på serien af samme navn, er endelig blevet castet, hvilket bl.a. bliver omtalt hos Deadline. For mig er dette en stor ting! Vampire Academy af Richelle Mead er nemlig en af mine yndlings serier, og jeg var virkelig spændt - og lettere nervøs - over, hvem der mon ville få rollerne. De endte med at gå til Zoey Deutch (Rose Hathaway), Danila Kozlovsky (Dimitri Belikov) og Lucy Fry (Lissa Dragomir).

Da jeg ikke har set nogle af skuespillerne før, kan jeg ikke sige noget, om mine forventninger til dem, men kun udtale mig om deres udseende. Zoey og Danila er ikke langtfra, hvordan jeg forestillede mig Rose og Dimitri, mens jeg læste bøgerne, og Lucy som Lissa er jeg ikke helt sikker på, men ... i det mindste er hun lyshåret. Jeg glæder mig helt enormt til filmen kommer ud (hvilket jeg ikke helt kan finde ud af hvornår er).

Hvad synes I om castet indtil videre?

11 kommentarer:

  1. Oh myyyy gooood :D
    Jeg er bare glad for, at de endelig er kommet videre med projektet! Det har jo ligget stille i uendeligt lang tid :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, også mig! Så længe, at jeg næsten gik ud fra, det var blevet droppet. Altid noget, at det går fremad. :)

      Slet
  2. Ja, det bliver nok én af de film jeg ikke sådan lige kommer til at følge med i. :P Synes bogen var så dræbende kedelig og ligegyldig, at jeg opgav halvvejs i 1eren. Den fangede mig slet ikke.

    Dæmonernes By derimod havde jeg egentlig lidt forventninger til, da jeg hørte om filmprojektet, men dét ødelagde traileren da fuldstændig for mig. Aldrig har jeg set SÅ dårlig en trailer. :(

    Til gengæld glæder jeg mig stadig vildt til Hunger Games filmene fortsætter deres gang. Og så har jeg kastet min kærlighed på Beautiful Creatures, som jeg næsten er færdig med at læse. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er en af de få, jeg kender, som ikke kan lide Vampire Academy. Jeg kunne egentlig godt lide den i begyndelsen, men faldt først rigtig for den i slutningen, fordi den formåede at overraske. Men hver sin smag. :)

      Uha, jeg elsker ellers traileren til City of Bones! Og Hunger Games ser jeg også frem til.

      Som sagt, var Beautiful Creatures kun ok i mine øjne, men filmen, har jeg på fornemmelsen, bliver god på grund af de mange gode (ældre) skuespillere.

      Slet
  3. fedt fedt fedt at der kommer en film :D jeg er stor fan af serien!

    Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen, du kan vinde et glattejern fra GHD :)
    http://www.fashionbysterup.dk/2013/02/give-away-ghd-glattejern.html

    SvarSlet
  4. Det er herligt, at der begynder at ske fremskidt med den film dér. Jeg har heller ikke kendskab til nogle af skuespillerne, men jeg har tiltro til folkene bag, som har valgt dem.

    Det skal nok blive godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også. Jeg satser på, de ved, hvad de laver. :)

      Slet
  5. Klarer ike helt bestemme meg om hva jeg syns! Men jeg så noen interviews med Zoey (Rose) så er klar for å gi henne en sjangse. Tror bare tiden kan vise hvordan det vil gå...
    Dette er favoritt serien min så er litt scared men også super excited!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, du har helt ret i, at man bare må give det hele en chance, og så bliver filmen forhåbentlig en succes. :)

      Slet
  6. Der står på imdb.com at den kommer ud i 2014, og at de allerede er i gang med at filme! Glæder mig vildt meget! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...