søndag den 13. marts 2011

Filmsøndag



I fredags, hvor jeg var nede i centeret med min veninde, købte jeg forresten også to film. The Imaginarium of Doctor Parnassus og Alice in Wonderland. Førstnævnte jeg har ønsket mig, siden den udkom, fordi det for det første er Heath Ledgers sidste film (jeg er stadig ikke kommet mig over hans død), og for det andet havde traileren fanget mig fuldkommen. Jeg har netop set den, og jeg er målløs. Den var eventyrlig, romantisk, spændende og original. Skuespillere som Christopher Plummer, Johnny Depp, Colin Farrell, Andrew Garfield etc. er med, hvilket vil sige (næsten) udelukkende fantastiske skuespillere. Alice in Wonderland så jeg i 3D, da den var i biografen. Og med blandingen af Johnny Depp og Tim Burton kunne jeg ikke andet end at elske den. Jeg ser frem til at se filmen igen.

1 kommentar:

  1. Det er det hvert fald. ^^,

    Den hjalp mig hvert fald med at huske, at jeg ejede den. xD
    Husk det, for man kan godt blive skuffet, når man ser de er anderledes. Man kan sige at filmfolkene har taget ting derfra og ellers udtænkt en masse nye ting. Bogen og filmen er to vidt forskellige ting. :)

    - Altair
    www.gwalior.dk/bookaholic

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...