onsdag den 11. januar 2012

Uddannelse uden grænser


I dag var jeg med HHX og andre ungdomsuddannelser på uddannelsesmesse i Bellacenter. Det ene af de to foredrag, som jeg var til, havde nogle rimelige irrelevante foredragsholdere ude. Det andet var dog mere vellykket. Begge foredrag handlede (til dels) om sprog, kultur og historie.

Desuden var der en masse stande, hvor man kunne få flere informationer om bl.a. studier i udlandet, frivilligt arbejde, Københavns Universitet - hvor jeg skal gå efter sommerferien og meget andet. Det var spændende at tale med nogle af menneskerne fra disse stande, og jeg har da også fået en helt masse foldere og brochurer med mig hjem. Glæder mig til at kigge nærmere i dem. Lidt inspireret er jeg trods alt blevet i dag.

Nu er jeg helt færdig og har egentlig mest lyst til at lægge mig til at sove. Men det er for tidligt! Jeg tror, at jeg tyer til et andet alternativ - nemlig at læse i Det Gyldne Bur af Katie Hickman. Den bog er bare så hyggelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...