onsdag den 15. august 2012

Nyt på bogreolen #21

Tre smukke, nye bøger pryder nu min bogreol. I går fik jeg at vide, at jeg havde vundet Ildenglen af Laini Taylor til anmeldelse hos Arnold Busck, og jeg modtog den allerede i dag. Dejligt. The Night Circus af Erin Morgenstern har jeg sådan set villet læse næsten lige siden, den udkom - jeg ved bare, den er fantastisk - og havde oprindeligt bestilt den for læææænge siden over Amazon sammen med den nye sæson af Gossip Girl, så den er først blevet sendt af sted her for nyligt. Til sidst er der Grace Doll af Jennifer Laurens, som jeg er halvvejs igennem. Jeg læser den i forbindelse med min første blog tour nogensinde, og bogen kommer først på gaden d. 20. august 2012.


Ildenglen - Laini Taylor
The Night Circus - Erin Morgenstern
Grace Doll - Jennifer Laurens

6 kommentarer:

  1. Hey tillykke med at du har vundet Ildenglen! Glæder mig til at høre hvad du synes. Og så kom 'The Night Circus' også til dig, heldigt. Jeg er også helt sikker på at den er god, og jeg glæder mig ret meget til at få tid til at læse min.

    SvarSlet
  2. Hvad er en blog-tour? :)
    Tillykke med de nye bøger - det er atid lækkert.

    Altså jeg betalte hos en hvor der stod 'verified' og 'secure'. Ting der normalt betyder at forhandleren er ok sikker. Du skal ikke føle dig for sikker på Pay-Pal, der foregår netop nu rigtig meget tyveri med nogle der kopire Pay-pal uden man kan se det ikke er den ægte pengeoverførsel.
    Bare hold øje med din konto om der sker nogle mærkelige overførsler :)

    SvarSlet
  3. Hvordan blev du en del af den blogtour? Jeg har kigget rigtig meget på dem rundt omkring og synes det er en helt fantastisk ide :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så ser jeg stadig meget frem til din anmeldelse af The Night Circus :D

      Slet
  4. I'm reading daughter of smoke and bone and it fantastic! Had me laughing at some places, crying at others. A great book. Night circus..now that is one book I really want to get my hands on.. :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor smart. Kunne godt tænke mig at deltage i en blog-tour en dag. ;)

    Det kan jeg godt forstå, under alle omstændigheder får du læst den før mig. Synes jeg har for mange ulæste bøger i øjeblikket :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...