fredag den 3. august 2012

An example of perfection


Jeg er fuldkommen skudt i modellen og skuespilleren Leebo Freeman. Han gik i sin tid til audition på rollen som Jace Wayland, men fik den desværre ikke, og rollen gik i stedet til Jamie Campbell, som i mine øjne slet, slet ikke egner sig til den.

Anyways, jeg underskylder på forhånd for den følgende spam af billeder af Leebo Freeman. Jeg synes bare, at I skulle have lov til at dåne ved synet af ham, ligesom jeg selv gør.






Forresten OMFG, han besvarede og retweetede en af mine tweets i dag! Dvs. han brugte et par sekunder på mig, hvilket jeg slet ikke havde forventet, da der er masser af folk, der sender ham beskeder på Twitter. Okay, nu skal jeg nok stoppe. :D



5 kommentarer:

  1. Haha hvor er du sød :D
    Men har han overhovedet lavet nogle film? Og i så fald hvilke? :s Han ligner mere en der gør det i model arbejde, jeg har hvert fald ikke set ham på skærmen :/

    SvarSlet
  2. Han er da også bare toppen af pænhed, mums!

    SvarSlet
  3. Jeg synes heller ikke at Jamie Campbell egner sig som Jace. :/ Hvad synes du om resten af castet?
    FEDT! At dit idol skriver tilbage til dig. Det er så surrealistisk, når det sker.

    www.breakingfree.dk/happythoughts

    SvarSlet
  4. Jamen synes det er en fantastisk serie altså :)

    SvarSlet
  5. Jeg er faktisk mere eller mindre ligeglad emd de forskellige catst. Det vigtigste for mig er Jace og Clary, og jeg synes ikke, at nogen af dem er særligt gode. Jeg ville klart have været glad, ligesom du, hvis Pettyfer havde fået rollen. Han er bare perfekt. Jeg synes ham de har casts som Jace ser lidt... snusket ud?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...