mandag den 5. november 2012

Nyt på bogreolen #24

Min stakkels bogreol har fået lidt mere at bære på - dog kun tre bøger, og Leaves of Grass af Walt Whitman er en tynd sag. Jeg stiftede bekendtskab med forfatteren i mine litteraturtimer på universitetet, hvor jeg blev grebet af hans skæve, men smukke poesi, selvom jeg normalt ikke er så meget for den slags. Beautiful Creatures af Kami Garcia & Margaret Stohl er vundet, og Indretning og Moderne Design af Francisco Asensio Cerver er købt billigt i Bog & Idé's udsalg. Jeg holder af at blive inspireret af indretning og design til den dag, jeg skal have mit eget sted, og bogen indeholder både et utal af billeder og korte tekster om indretningsmuligheder.








Leaves of Grass - Walt Whitman
Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl
Indretning og Moderne Design - Francisco Asensio Cerver

1 kommentar:

  1. Heldigvis så har de endnu ikke lavet en pause mellem afsnittene. Det er da det mest irriterende.

    Jeg havde heller ikke tænkt på, hvem han var, men det var da fedt, at han var Frankenstein og kom fra en verden, hvor alt var i sort/hvid.
    Han må være blevet til et menneske igen, for jeg tror ikke han er blevet bortført. Men han var der da i det nyeste afsnit, bare i fortiden. Gad vide om han er taget ud for at hente Neal (Henrys far!). Hvert fald har han kunnet sende et postkort, så mon ikke, han kan gå igen?

    Det gør den nok også hos mig. :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...