søndag den 10. november 2013

Bogforum 2013 #1

Årets Bogforum var en førstegangsoplevelse, en succesfuld en af slagsen. Billetterne blev sikret igennem en konkurrence vundet hos Academic Books; jeg så forventningsfuld frem til at deltage i bogelskernes årlige mekka, der blev afholdt i Bella Center, og forventningerne blev kun større, efterhånden som billeder fra de andre bogbloggeres færden på Bogforum denne weekend blev postet rundt omkring på nettet. I advares på forhånd om en omgang billedspam, som i morgen vil blive efterfulgt af forfattermøder og en fremvisning af de bøger frem, jeg købte på dagen - på trods af jeg havde forsøgt at overbevise mig selv forinden, at jeg skulle holde dankortet indespærret, fordi jeg har nok bøger. Spørgsmålet er, om man kan nogensinde kan have nok bøger? 










Tusindvis af indtryk summede stadigvæk i mit hoved, da jeg sammen med min mor, som havde holdt mig med selskab i løbet af dagen, steg ind i metroen og kørte væk fra Bella Center og Bogforum; det var indtryk, der havde brug for at blive bearbejdet; indtryk, der ville efterlade minder. Dagen kunne ikke være gået bedre. På gensyn, kære Bogforum!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...