torsdag den 1. december 2011

Glædelig 1. december!

På trods af jeg ikke selv er kommet helt i julestemning endnu, vil jeg gerne ønske jer alle sammen glædelig jul. Der er præcis 1 dag til jeg skal begynde på min SRP. Præcis 17 dage til jeg rejser på juleferie til Rumænien. Og præcis 24 dage til juleaften. Alt sammen forekommer mig strålende. Jeg er lige pt. i gang med at læse Before I Fall af Lauren Oliver, og kun 1/3 inde i bogen er jeg blevet taget med storm af forfatterindens historie og skrivestil. Jeg glæder mig til at læse videre, for jeg har hørt, at bogen bliver bedre og bedre, jo længere ind i historien man kommer. I får en anmeldelse af den, når jeg engang er done! ;)

2 kommentarer:

  1. Mange tak skal du ha', Andra. Jeg nåede ikke at underrette alle på min blogroll, så jeg sætter pris på, at du gjorde det automatisk.

    Before I Fall. Den skal jeg altså også snart have læst. Det værste er, at jeg har sagt de ord i evigheder, uden der er sket noget videre. Så mange bøger.. :( Jeg vil dog se frem til din anmeldelse af bogen. Who knows, det kan være den får mig til at gribe fat i den med det samme.

    Og glædelig anden december! Det er virkelig svært at komme i julestemning, til trods for, at alle butikker reklamerer med det på livet løs. Det lyder altså skønt med en tur til Rumænien. Er det din første jul uden familien?

    SvarSlet
  2. Det er mest på grund af hjemmesideadressen, og så ville jeg også bare gerne starte på en frisk. Jeg har jo haft min gamle blog i lang tid, og har brugt den til alverdens former for blogging. Derfor virkede det mere rigtigt at oprette en ny der kun har været og altid vil være en bogblog.

    Præcis! Det er frustrerende, men alligevel ikke, for man læser nogle gode bøger, som man ikke havde planlagt at skulle læse. Det er et evigt dilemma.

    Aha! Så er dit efternavn rumænsk. Jeg havde tygget lidt over, hvor det mon var fra. Det lyder rigtig spændende. Har du haft tæt kontakt med familien i Rumænien efter du flyttede, udover dine sommerferier? Hvor gammel var du, da du boede dér? Er din far så dansker, siden det netop var Danmark, som I flyttede til i tiders morgen? Jeg er nysgerrig! Du skal bare sige, hvis jeg skal stoppe med at spørge mere ind til det :)

    http://majasolsblog.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...