torsdag den 29. december 2011

Ude er godt ...

I tirsdags kom jeg hjem til lille Danmark efter en dejlig juleferie i Rumænien. Fuldt udhvilet og med en masse gode oplevelser med i bagagen landede jeg i Kastrup lufthavn, hvor jeg blev hentet af mine forældre d. 27. december. Nu er jeg ved at nyde de resterende fridage med familie og venner, inden jeg igen starter i skole.

Da jeg lukkede bogen Guder og Jætter i Norden af Knud Erik Pedersen sammen i morges, nåede jeg mit mål om at læse 44 bøger - heriblandt 5 klassikere i 2011. Som en lille belønning bestilte jeg tidligere på dagen en bog til mig selv, som jeg ikke vil afsløre titlen på endnu. Det eneste, jeg vil afsløre, er, at jeg har blogget om bogen før her. Før jeg tog af sted på juleferie modtog jeg et par bøger med posten. I Rumænien fik jeg mig også nogle flere. Disse bøger vil I snart få at se. I promise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...