søndag den 11. december 2011

Must read 2012 bogudfordring

Inspireret af Irenes bogudfordring har jeg besluttet mig for selv at deltage i Must read 2012 bogudfordringen. Disse 20 bøger, som I kan se HER, skal jeg have læst i løbet af 2012 (dog i uvilkårlig rækkefølge). Mange af dem står allerede på min bogreol, og de fortjener at blive læst. Jeg har tilføjet lidt ekstra. Som belønning til mig selv, hvis jeg gennemfører, må jeg i januar 2013 erhverve mig fem valgfrie nye bøger.

Glæder mig allerede til at komme i gang!

2 kommentarer:

  1. Har tilføjet dig :)

    Årh, intet kan motivere som udsigten til nye bøger!! :D
    Du har da også et par spændende bøger på listen, synes jeg :) Fornuft og følelse har jeg heller ikke fået læst endnu, sådan noget rod altså! :)

    Jeg er glædeligt overrasket over Vampire Academy må jeg sige! Frygtede den meget, fordi jeg syntes den mindede om Nattens Hus udenpå, men den er bare helt kanon jo! Brød mig ikke om Nattens Hus, så solgte dem haha :) Smag og behag :)

    SvarSlet
  2. Ih jeg glæder mig allerede! :D
    Ja kunne godt lide det der rå der var over ham :) Synes tit de bliver udstillet som prettyboys og vatnisser haha.

    Jeg har bare skrevet "Andra" på listen forresten. Vil du have ændret det til noget andet eller er det ok?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...