søndag den 2. januar 2011

Ind i det nye år

Godt nytår alle sammen! Jeg nåede ikke lige at få lavet et indlæg før nytårsaften, fordi jeg skulle nå en helt masse ting, inden jeg skulle mødes med nogle venner - hvor vi skulle være ca. 12 mennesker. For mig var nytårsaften en herlig aften, der sådan set holdt fra kl. 18.00 til 07.30 næste dag. To af drengene fra klassen havde stået for en tre retters menu, som vi virkelig nød, da den var velsmagende og kreativ. Jeg mener kartoffelroulade med pesto? Mums. Musik, dans, drukspil og snak optog os fuldstændig. Så da vi skulle hoppe ind i det nye år, havde vi svært ved at følge med, da der blev talt ned på fjernsynet. Jeg tror faktisk, at vi hoppede enten for tidligt eller for sent. Hehe. Men det var nu meget skægt. I kan tro, at jeg var fuldkommen smadret i går, da jeg kom hjem. Og når jeg skriver fuldkommen, så mener jeg fuldkommen. ;)

I dag skal jeg i biografen med en veninde og se Megamind 3D, som jeg derefter skal anmelde for en hjemmeside. Jeg har ikke set hende i en evighed, men jeg ved, at vi kommer til at hygge os lige så meget, som vi altid gør, når vi mødes. Det bliver bare godt! Desuden elsker jeg at afslutte ferien med en lille tur ud af huset, så jeg føler, at ferien bliver brugt til sidste øjeblik. Skole allerede i morgen?! Denne juleferie er gået ualmindeligt hurtigt, men i det mindste har jeg nået en hel del alligevel. Jeg har fået ryttet op og rykket rundt på min bøger på reolen, jeg har fået læst et par bøger, set gamle venner, støvet af (dog kun på et af mine værelser), tilbragt tid med de gamle osv. Jeg håber også, at I har haft en ligeså skøn ferie, som jeg selv har. :) Og endnu engang godt nytår!

2 kommentarer:

  1. Det var så lidt. Bare blive ved med at skrive lige så gode anmeldelser, så skal jeg fortsat læse med. Du har helt ret i, at mange prologoer i andre bøger, ikke altid fanger, selvom det er meningen med dem, men prologen i Mørk Lykke gør virkelig!

    www.breakingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet
  2. Dejlig blog du har, virkelig rart at man kan få inspiration til hvad man kan læse. :-)
    Håber i får en skøn aften!!

    www.tusindkamel.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...