tirsdag den 28. december 2010

Nyt på bogreolen #5

Lunatics Curse - F.E. Higgins ♥ 1000 Places To See Before You Die - Patricia Schultz ♥ Clockwork Angel - Cassandra Clare ♥ Evermore - Alyson Noël ♥ Blue Moon - Alyson Noël ♥ Shadowland - Alyson Noël ♥ Dark Flame - Alyson Noël

Look, look, look. Det er de skønne bøger, som jeg fik juleaften. De stod alle på min ønskeliste, så det er bare perfekt at have fået dem. Det kan jeg takke mine forældre for. Min juleaften var spækket med masser af julegaver, god mad, raflespil og ikke mindst hygge i spandevis. Jeg håber, at jeres var ligesådan. Foruden bøgerne, som I kan se et billede af, så fik jeg også kosmetik (Lancome cremer m.m), gavekort, trådløs mus, smykker (fine sølvringe), dvd'er osv. I forgårs fik jeg overstået den sidste fødseldag for denne december. Endelig har jeg ikke flere planer - indtil nytårsaften, selvfølgelig. Jeg overvejer forresten også snart at springe med på vognen og lave en bookshelf tour.

Lige pt. er jeg i gang med Fortællingen af Kropsrøveren af Anne Rice. I næsten et år har jeg ikke læst noget af hende, selvom hun ellers er en af mine yndlings forfatterinder. Jeg ved ikke helt præcis, hvorfor jeg ikke har taget mig sammen, da jeg har brugt lang tid og mange penge på at købe hele Vampyrkrøniken. Mange af bøgerne er udsolgt fra forlaget, så jeg blev nødt til at opstøve dem i antikvariater og over nettet. Så, da jeg endelig havde samlingen færdig, kunne jeg ikke tage mig sammen til at læse dem. Underligt. Men nu er jeg så lykkelig over at være gået i gang igen, for det er ligesom et gensyn med en gammel ven, når jeg læser hendes bøger. Selvom bøgerne er meget filosofiske og tunge at læse, kan jeg helt sikkert anbefale dem!

4 kommentarer:

  1. Oh, lækre bøger. <3 Hvis du ikke allerede har læst den, så glæd dig til evermore. :)

    Ang. konkurrencen, så kommer der nyt op i aften eller i morgen, hvor jeg har fri... :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. :) Føler mig også selv lidt heldig - havde overhovedet ikke regnet med, at jeg ville få en. Godt nok er det min fars gamle, men whatever. En iPhone er en iPhone. =D

    Årh, sikke mange dejlige bøger du har fået! Evermore er god (nr. 2 og det jeg har læst af nr. 3 brød jeg mig dog ikke om...) og Clockwork Angel lige så! :D Glæd dig!

    SvarSlet
  3. Det er vel nok en god evne! Og én, jeg faktisk aldrig har tænkt på, men som i virkeligheden ville være utrolig nyttig.

    www.breakingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet
  4. Lad os håbe at den så bliver det. :)

    Helt enig. Det er smadder flot! Hvis det nu bare kunne lade være med at larme så meget...

    - R, breakingfree.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...